Zmiana subskrypcji z Small Business Premium na Business Premium
0
Witam,
Po zmianie licencji na jednym z kont ze Small Business Premium na Business Premium straciłem możliwość ustawiania autorespondera z poziomu skrzynki pocztowej. Co z tym można zrobić ?
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie!
-
Zmiana subskrypcji z Small Business Premium na Business Premium
0Witam,
Problem należy zgłosić do centrum rozliczeniowego Microsoft. Oni usuną stare licencje i usterka ustąpi.-
Zmiana subskrypcji z Small Business Premium na Business Premium
0Czy w oczekiwaniu na reakcję Microsoft jest jakiś inny sposób aby ustawić autoodpowiedź ?
-
Zmiana subskrypcji z Small Business Premium na Business Premium
0Tak. Znam 3:
1. W centrum administracyjnym usługi Office 365: Użytkownicy --> Aktywni użytkownicy --> wybierasz użytkownika --> Ustawienia poczty --> Odpowiedzi automatyczne --> Edytuj
2. W centrum administracyjnym programu Exchange: klikasz w awatar w prawym górnym rogu --> Inny użytkownik --> wybierasz użytkownika --> OK --> w nowym oknie, organizowanie wiadomości e-mail --> odpowiedzi automatyczne
3. Za pomocą PowerShella - https://technet.microsoft.com/en-us/library/dd638217%28v=exchg.160%29.aspx?f=255&MSPPError=-2147217396
-
-