Outlook nie uruchamia się
0Bez znaczenie jak długo się czka cały czas wyświetla się poniższy komunikat:

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie!
-
Outlook nie uruchamia się
0Proponuję spróbować utworzyć nowy profil w programie Outlook.
Instrukcje konfiguracji nowego profilu znajdują się w poniższym artykule:
https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/829918
-
-
Outlook nie uruchamia się
0Plik znajduje się w lokalicacji c:\users\[nazwa_użytkownika]\appdata\local\microsoft\outlook\). Być może uszkodzone są jakieś wpisy w rejestrze. Można je „usunąć” i pozwolić aplikacji utworzyć automatycznie nowe, albo kompletnie odinstalować pakiet Office https://support.office.com/pl-pl/article/Odinstalowywanie-pakietu-Office-2016-lub-Office-2013-albo-us%C5%82ugi-Office-365-z-komputera-9dd49b83-264a-477a-8fcc-2fdf5dbf61d8 , a następnie zainstalować i skonfigurować ponownie.
Zacząłbym jednak od wyłączenia wtyczek i dodatków programu Outlook, być może któraś jest niekompatybilna. W tym celu należy uruchomić program Outlook w trybie awaryjnym:
https://support.office.com/pl-pl/article/Odinstalowywanie-pakietu-Office-2016-lub-Office-2013-albo-us%C5%82ugi-Office-365-z-komputera-9dd49b83-264a-477a-8fcc-2fdf5dbf61d8
następnie wyłączyć dodatki:
https://support.office.com/pl-pl/article/Odinstalowywanie-pakietu-Office-2016-lub-Office-2013-albo-us%C5%82ugi-Office-365-z-komputera-9dd49b83-264a-477a-8fcc-2fdf5dbf61d8
i zweryfikować działanie aplikacji.
-
-