wszystkie tematy dla OneDrive dla firm OneDrive dla firm Udostępnione dla mnie
wszystkie tematy dla OneDrive dla firm

Udostępnione dla mnie

EwaS 7 lat temu
  • Udostępnione dla mnie

    0
    7 lat temu

    Znalazłam taką instrukcję ttps://support.office.com/pl-pl/article/Dodawanie-folder%C3%B3w-udost%C4%99pnionych-i-synchronizowanie-ich-z-us%C5%82ug%C4%85-OneDrive-8a63cd47-1526-4cd8-bd09-ee3f9bfc1504?ui=pl-PL&rs=pl-PL&ad=PL Jednak w moim OneDrive nie ma takiej funkcjonalności. Czy to możliwe ?

    Odpowiedz

    Wystąpił błąd, spróbuj ponownie!

    • Udostępnione dla mnie

      0
      7 lat temu

      Tak. Ta instrukcja dotyczy OneDrive, a nie OneDrive dla firm. W OneDrive dla firm taka opcja nie występuje. W OneDrive dla firm używamy przycisku synchronizuj.

Metody płatności:
  • Przelew
Dodano do koszyka